Think about you
Hej på er, nästan en vecka sedan. Hoppas att allt är bra med er och att ni har fått en skönt tisdag än så länge. Medan musik spelas här hemma tänkte jag att jag kunde blogga lite. Idag har jag varit uppe sedan sju så jag har hunnit en del. Jag var och lämnade Vilda på dagis och sedan åkte jag och handlade lite. Tvätten är klar och upphängd samt att jag har ätit frukost framför Ullared på tv:n. 
 
Helgen var lugn. Jag var en runda i Kalmar med mamma. Jag hittade faktiskt lite saker som jag unnade mig. Jag hittade en par ljusa jeans, vårskor och en kofta på HM som var på rea. Jag är jättenöjd! Sen spenderade jag lite tid i stallet och självklart tid med min älskling! 
 
Om 1,5 timme väntas det jobb. Men innan dess ska jag nog se ett avsnitt av Vampire Diaries, bästa! :) 
 
På fredag rullar även bilen mot Ullared med bästa vännen, det kommer bli helt underbart! Hoppas att ni får en fin dag!
Två av mina inköp! :)
 
#1 - Natalia

Snyggt!

#2 - Netti Starby

Vad kul att du ska till Ullared på fredag! <3 Kramis

#3 - Ida

Åh vad kul! :D

#4 - elin

Så snygga byxor!!

#5 - Johanna Utterberg

Vad kul med lite nytt! :)

#6 - Erika

Så fina köp :) Har också köpt mig ett par sådana skor, superfin färg!

#7 - Gabriella

Roligt med Ullared!!

#8 - Days by Johanna

Härligt med ullared!

#9 - Anita

Snygga skor ! :D

#10 - Erika

Men nu blev jag lite avundsjuk på dig. Skulle också vilja åka till Ullared! ;)
Sv. Ja, det har vi. Ett inlägg om ponnyn, varför vi köpte mm kommer att komma upp! <3 Tack, behövdes en förändring tyckte vi. :)

#11 - Heléna

Fina byxor och skor - alltid roligt att fynda lite :D Hoppas du får en riktigt fin fortsättning på veckan :D Kramar <3

#12 - Josefine

Det tycker jag du gjorde helt rätt i att unna dig! Hoppas turen till Ullared blir lyckad också :)

#13 - MALIN

Vilka snygga skor :) Kram

#14 - Dixi Wonderland

Snygga skor :D

#15 - Moa

Snygga saker :)

#16 - Alice

Åh vad kul med Ullared!! 😍

#17 - Tuva Björnwall

Åh vilka fina saker!!

Svar: Men ska du säga finaste <3

#18 - Carolina Thoor

Snygga jeans & snygga skor! Roligt att få åka till Ullared. Det skulle jag också vilja göra :D

Sv; ja, det är verkligen den bästa serien, TVD alltså (hjärtögon) :D

#19 - Annie

Så kul med Gekås! :) Ska dit i april :)

#20 - Ida

Snygga skor :)

#21 - JoJo

jag såg det absolut sista avsnittet av tvd i söndags och jävlar vad jag grät :( haha!

sv; det var ett jättefint dop! :') hehe ja men jag håller med dig om det. hoppas allt är bra med dig vännen :) <3

#22 - Frida

Ja det var supermysigt, och gott! :)
kul med ullared, har aldrig varit där faktiskt

#23 - Freja

Så fina skor :)