1 vecka kvar

Hej på er!! Det bästa med tidsinställda är som sagt att man kan publicera inlägg när man är iväg. Som t.ex. nu..ni läser troligtvis detta medan jag är på jobbet! ;) 


Hoppas att allt är bra med er. Med mig är det så bra som det kan bli för tillfället. Det är mycket bollar i luften just nu. Jag fyller redan om en vecka men ska redan i helgen fira mig och ha första kalaset. Det blir några bjudningar denna månaden om man säger så. 

I morgon är jag ledig så då ska jag försöka bocka av lite grejer som jag behöver fixa. Tina kommer hit på morgonen så hon får hjälpa mig lite. Det ska städas och jag måste handla. Sen ska vi troligtvis kolla in "pretty little liars" som nu har blivit en av mina favorit serie, tack vare henne. Vi ska käka lite frukost ihop och sedan gå på den årliga marknaden här. 

Idag slutar jag vid 15 och då blir det vidare till stallet. Dock ska jag inte rida min egna utan min gamla foderhäst, det gjorde jag även igår men mer om ridpassen i ett annat inlägg tänkte jag. 

Ha det så bra så hörs vi troligtvis i morgon! :) 

Min fina pålle får stå för dagens bild! 

#1 - Netti Starby

Vad härligt med ridpass efter jobbet och ha en fortsatt mysig dag! :-D Kramis

#2 - Days by Johanna

Ja det är verkligen perfekt med tidsinställda inlägg :) Hoppas det gick bra och jobba :)

Haha ja precis, ens sexliv är rätt privat så vad mina grannar gör eller inte gör vill jag helst inte veta

#3 - Gabriella

Åh så skönt att vara ledig imorgon!!

#4 - Linnéa

Låter som att du kommer få ett skönt avslut på veckan tjejen :p
Här är det bara fint, blir nog hundvalpmys den här helgen med <3

#5 - Vicktoria

Fina Calltino :)

Jag tycker faktiskt att det är roligt att gå runt och städa och greja, så jag har inga problem med det :) Men självklart är det skönt när man är färdig :)

#6 - Amanda

Åh vad roligt, grattis i förskott 😃

#7 - pink Unicorn MetalHead

Eller hur! :D
ååh vad kul!! Grattis i förskott fina du :*

#8 - NICOLE

Ska också bli firad i helgen, himla kul :D Men en hel del planerande :)

#9 - Johanna Utterberg

Skönt att du är ledig imorgon :)

#10 - Heléna

Hoppas du har haft en bra dag idag och att du hinner med det du har tänkt att göra imorgon :D Kram <3

#11 - MALIN

Hoppas att du får en härlig fredag imorgon :) Kram

#12 - Dixi Wonderland

Drömhästen ju :D

#13 - elin

Sv: Åh så roligt att du tyckte det! Hoppas du får en toppen bra dag du också finis<3

#14 - Matilda Berlin

Visst är det bra med tidsinställning? =) Hoppas du får en fantastisk dag fining <33

#15 - Hanna

Skönt med ledighet och att snart få fylla år :D

#16 - Bella

Grattis i förskott, kram!

http://nouw.com/bellss

#17 - Kattis

Så härligt med massa bjudningar och att du får fira redan nu!☺ hoppas du får en härlig ridtur i em!

#18 - Petra Olsson

Grattis i förskott. så härligt med ridpass så söt häst på bilden. kramis

#19 - Erika

Önskar dig en fin helg, roligt med kalas :)

#20 - Alice

Har också helt galet mycket med firanden och sånt nu i maj!

#21 - Josse

Fin bild! Och grattis i förskott :)

#22 - Josefine

Tidsinställda är grymt! Finaste Calltino <3

#23 - Tuva Björnwall

Han är så fin alltså!!

#24 - JoJo

hoppas att du har haft ett mysigt firande i helgen fina du!! <3

#25 - Sarah

fin bild