3 bra ridpass hittills!

Min gamla fodervärdshäst ägare har velat ha lite hjälp med Compass och det har jag självklart sagt ja till. 3 pass har det blivit hittills och det är så himla kul och jag hittade knapparna ganska så fort.


Förra veckan så jobbade vi mycket med övergångar och att lyssna på hjälperna. Han var riktigt duktig och jag tyckte det va så roligt. Idag jobbade vi mycket i trav och galopp samt avslutade med en liten runda ute i vårsolen. En pigg och glad häst iaf. 

Jag är väldigt glad att få tillbaka mina ridrutiner och det känns riktigt skönt. 

I morgon blir jag ett år äldre. Dock jobbar jag sent ikväll och 9-18 i morgon men det blir nog toppen ändå. 

#1 - Josefin

åh så kul att får rida en häst man haft innan, Låter så härligt! Massa kramar

#3 - Johan

Vad var det som hände där med compass back in the days, varför slutade du rida honom?
Skönt att det går så bra nu iaf!

Grattis och förskott får jag väl också säga! :D

SV: Vad var det som hände då när kroppen sa ifrån? :/
Det är bra med mig, men det händer en del just nu...

#4 - Ida

Vad härligt!! :D

#5 - MALIN

Vad roligt att det går så bra :) Kram

#6 - elin

Sv: Så kul att få rida en häst du haft innan! Åh tack sötis!<3

#7 - Johanna Utterberg

Vad kul med tre bra ridpass! :D

#8 - Linnéa

Vad mysigt med ridturer... är ju ingen hästtjej, men det är mysigt ändå att åka bl.a häst & vagn <3

#9 - Amanda

Åh vad roligt! :)

#10 - Matilda Berlin

Men åhhh! Då säger jag GRATTIS idag!! Kram fining <333

#11 - Erika

Grattis Emelie! :D <3

#12 - Bella

Härligt med flera bra pass!

http://nouw.com/bellss

#13 - NICOLE

Kul att du får hjälpa till! :)

#14 - Josse

Härliga bilder :)