En fartfylld helg!
Denna helgen har innehållt mycket roligheter och den har gått så himla fort. 
 
Lördag:
Dagen började med frukost. Efter att jag hade plockat undan allt så gjorde jag mig och Vilda i ordning. Sedan åkte vi in mot Kalmar för en liten shopping dag. Jag fick med mig en hel del och det hade jag faktiskt förväntat mig då jag hade kollat in en del av sakerna på nätet innan. Mer om vad jag köpte får ni se i början på veckan. På hemvägen så körde vi till Tino och mös lite med honom. Efter stallbesöket så åkte vi hem och Vilda somnade på vägen. Under tiden som hon fortsatte att vila så började jag lite smått med maten. Efter att vi hade ätit tog jag på mig stallkläderna och lämnade Vilda hos hennes gammal mormor & morfar eftersom jag skulle iväg och rida Compass. Det blev en härlig skogsrunda! Så mysigt. Hela dagen bjöd på underbart väder och även fast klockan var efter sju när jag kom hem så var det 15 grader ute. 

Söndag: 
Igår hade jag otroligt mycket som jag skulle göra. Först så åkte jag till stallet och red Compass. Efter stallbesöket så handlade jag till kalaset. När alla varor var inplockade så började jag att städa och plocka undan lite. Sedan gick jag en runda med Vilda i vagnen som att hon skulle somna. Sen var det dags att bärja med maten så att den va färdig tills gästerna kom. Denna gången var det Niklas släkt som var här. Jag fick pengar, blommor, en torkvinda och klädnypor ;) perfekt! 
 
Det har varit en väldigt bra och fartfylld helg! Nu är det måndag igen och den börjar på bästa sätt med hela 12 grader vid halv åtta på morgonen. Ha det gutt! :)
 
 
#1 - elin

Vilken bra helg du verkar ha haft!<3

#2 - Linnéa

Åh, låter som en superhelg det ju :).
Här har vi grått väder idag, hoppas på sol sen <3

#3 - Hanna

Åh så härligt med en rolig helg :)

#4 - Dixi Wonderland

Härligt att du fick en så bra helg :D

#5 - Pink Unicorn Metalhead

Tack så mkt fina du, det hade jag :) <3
Härligt med full rulle, jag har också haft en fullspäckad helg

#6 - Johanna Utterberg

Låter som en riktigt härlig helg! :)

#7 - Josse

låter som en bra helg :)

#8 - elin

Sv: Ja verkligen det är super skönt!<3

#9 - Erika

Vad mysigt med shopping tillsammans :)

#10 - MALIN

Vilken härlig helg ni haft :) Kram

#11 - NICOLE

Härligt med såna helger :D

#12 - Days by Johanna

Låter som en härlig helg

#13 - Gabriella

Åh så underbart med en varm morgon!!

#14 - Vicktoria

Så härlig helg ni verkar ha haft :)

sv: men tack så jätte mycket rara du, vad glad jag blir <3

#15 - Louise

Härlig helg :)

#16 - Heléna

Så härligt att helgen blev så bra :D Hoppas du får en underbar fortsättning på den här veckan nu! Kramar <3

#17 - Matilda Berlin

Vilken härlig helg det låter som =)) Kram

#18 - Amanda

Låter som en riktigt bra helg 😃

#19 - Josefine

Åååh, fina du <3 Kan tänka mig att du är världens bästa extramamma. Du ställer verkligen upp till 100% på Vilda <3

#20 - Kattis

Låter som en riktigt härlig helg!☺

#21 - Tilda

Låter som en jättebra helg och åh vad fin du är Emelie! <3

#22 - JoJo

härligt att din helg har varit så bra vännen! :) <3

#23 - Gabriella

Hoppas att din Tisdag har varit bra fina du!!

#24 - Carolina Thoor

Låter som en underbar helg! :D

Sv; tackar. Det hoppas jag också :D

#25 - Photo by E M E R E L L A

Låter som en underbar helg :)

#26 - Johan

Ojoj, det var inte lite du han med i helgen... :)
Igår var det 16 grader redan innan kl. 8 här och idag var det 17 vid samma tid. Underbart! Älskar det här vädret! :)

SV: Jamen det tycker jag att det var. Vi kan som sagt inte ha några resultatmål på den nivån, men för egen del är jag faktiskt nöjd med helgen!

Det låter som ett klokt val att släppa Compass då... :)

Oj shit... det låter ju ganska allvarligt... hur mår du efter allt nu då?