En helg med firande
Hej på er! :)
Nu är denna helg snart avslutad, varför går det så fort?
Min helg har iaf varit toppen och den har bestått av en massa firande av mig. I lördags var min släkt här och firade mig. Jag bjöd på varm smöråstårta eftersom det är väldigt smidigt när man är många och för övrigt väldigt gott. Alla var nöjda och tyckte det var gott. Till efterrätt gjorde jag två pajer, en blåbär och en äpple. Däremot var jag helt slut när alla hade gott hem, jobbigt med kalas och speciellt när man får stå för det själv. En massa sätdning och en hel del förberedelser. Jag fick dessutom fina presenter, precis det jag hade önskat mig. Två presentkort på Mio, ett presentkort till frissan och sedan lite bubbel. 
 
Idag har det varit en slappdag för mig och Niklas. Jag sov enda till 12 och det är inte likt oss. Men båda var väldigt trötta och dessutom hade vi varit uppe till halv två. Vid fyra så kom Niklas pappa och hans sambo för att fira mig lite. Av dem fick jag pengar och det är ju inte helt fel. Så jag är supernöjd med min helg och vädret har levererat med 20-25 grader! :)
 
Nu ska jag bara göra mig redo för en ny vecka. Ha det bra! :)
 
 
#1 - Hanna

Men åh ska du säga! Du är super fin du med :)

#2 - Emilia

Kul med kalas! Och fin du är! <3

#3 - Cassandra

Härliga bilder! :)

#4 - Linnéa

Åh, sååå mysiga/fina bilder <3
Ja herregud, strålande helg, märker hur mycket färg man har fått - framförallt i ansiktet :p.
Hoppas din vecka också börjar bra.

#5 - MALIN

Det låter som en riktigt rolig helg :) Fina du! Kram

#6 - Ida

Åh vad mysigt! <3

#7 - Dixi Wonderland

Låter som en grym helg :D

#8 - elin

Åh vilka bilder! Hoppas du får en toppen bra måndag!<3

#9 - Bella

Låter som en bra helg!

http://nouw.com/bellss

#10 - Matilda Berlin

Håller helt med! Varför gick helgen så fruktansvärt snabbt?? Men du ser i alla fall ut att ha haft en magisk en =) Kram

#11 - Johanna Utterberg

Låter som om du har haft en riktigt härlig helg!! :)

#12 - Vicktoria

Ja absolut, än så länge har denna dag varit jätte bra :) Hoppas att du också får en fortsatt bra Måndag :)

#13 - Josse

Låter som en perfekt helg!: )

#14 - Carolina Thoor

Mysigt mysigt! Härligt att du har fått de presenter du önskade dig och att du är nöjd! :D

Sv; tackar! Okej, också ifrån Jysk då eller? Eller har du köpt ifrån Ikea? Fanns en som man inte kunde sitta på på Jysk men vi kände att det var bättre med en liten pall aktigt då äldre personer delvis kommer hem till oss :)

#15 - Alice

Förstår verkligen att du är trött med så mycket firande, men härligt att det blev lyckat! ^^ Vilken tur ni hade med vädret!

#16 - NICOLE

Härliga bilder :D Kul att din helg också var så bra :)

#17 - My Nordqvist

Åh grattis i efterskott :D

#18 - Tilda

Så härliga bilder och fina, fina du <3

#19 - Kattis

Så härligt med massa firande och vad roligt att du fick det du önskat dig!:D

#20 - Katta

Såå mysiga bilder! Kram

#21 - Tilda Barkselius

Underbart med sovmorgon ju!

#22 - Gabriella

Åh så skönt att sova ut!! :D

#23 - Erika

Låt som att du fick himla bra saker :)

#24 - Days by Johanna

Låter som en härlig helg :)

#25 - Petra Olsson

Låter som en härlig helg:) kramis

#26 - Josefine

Finaste du :* Ser ut som att det var en bra helg :)

#27 - Pink Unicorn Metalhead

Visst är det fint! :)
ååh vad kul!! och fina bilder :)