Försöker se livet från den ljusa sidan!
Go kväll på er!
Denna veckan har hittills varit väldigt tung och jag kommer så småning om att berätta för er, när det blir vet jag däremot inte för jag måste vara redo för det mentalt och det är jag inte just nu. Hur det än är så försöker jag se livet från den ljusa sidan och göra det bästa utav det. 
 
Denna fredagen har varit väldigt bra. Jag lämnade Vilda på dagis runt kvart i åtta. Sedan åkte jag till stallet och redan då var det varmt ute. Gårdagens pass gick verkligen super och då ängade vid passet åt dressyr. Compass skötte sig så bra. Idag så hoppade vi en hel del samt arbetade på galoppbyten. Även idag skötte han sig perfekt. Både igår och idag fick det bli dusch efter passen, han blev så himla svettig. 
 
När jag var klar åkte jag hem och duschade samt bytte kläder. Sedan hämtade jag min lilla morfar för att fika lite och handla. Han verkade så nöjd. Vid lunchtid åkte jag bort till farmor för att fira henne då hon fyller år idag. Hon bjöd på god smörgåstårta samt jordgubbstårta. Det var mumms! 
 
Helgen har bara börjat och jag känner på mig att den kommer bli grym, mer om helgens planer uppdaterar jag nog om i morgon. Ha det så bra! :) 
 
#1 - NICOLE

Tufft :( Hoppas du får en fin helg och gör sånt du mår bra av

#2 - Amanda

Åh lider med dig, min vecka har också vart så jobbig och tung.. Hoppas det vänder snart <3

#3 - elin

Hoppas du får en bra helg! Och gör bara sånt som gör dig glad och sånt du mår bra av! Kramis!<3

#4 - Matilda Berlin

Jag skickar alla mina kramar till dig!! Hoppas det blir bra hjärtat <3

#5 - Louise

Låter inget kul :/ Håller tummarna för att du får en super helg iallafall! :)

#6 - Louise

Låter inget kul :/ Håller tummarna för att du får en super helg iallafall! :)

#7 - Jessica Högberg

Härligt med bra dagar när livet är tungt❤

#8 - Dixi Wonderland

Finns inget bättre än hästar <3

#9 - Johanna Utterberg

Men åh, skickar styrkekram!! <3

#10 - Kattis

Hoppas du får en riktigt bra helg nu då som väger upp den tunga veckan!<3 Kram

#11 - Heléna

Tråkigt att du har haft en ledsam vecka, så jag hoppas att det som har tyngt dig blir bättre <333 Härligt med en bra start på helgen iallafall :D Massor av kramar fina du <3

#12 - Heléna

Tråkigt att du har haft en ledsam vecka, så jag hoppas att det som har tyngt dig blir bättre <333 Härligt med en bra start på helgen iallafall :D Massor av kramar fina du <3

#13 - Gabriella

Kramar till dig <3

#14 - Carolina Thoor

Jobbigt då man känner att något tynger ned en. Men bra att se det från den ljusa sidan ändå <3

Sv; ja, det var det. Både gott med cider och mysigt! :D
Ja, det håller jag helt med om :D

#15 - Carolina Thoor

Jobbigt då man känner att något tynger ned en. Men bra att se det från den ljusa sidan ändå <3

Sv; ja, det var det. Både gott med cider och mysigt! :D
Ja, det håller jag helt med om :D

#16 - Josefine

Då jag vet vad det gäller så skickar jag verkligen miljoner styrkekramar. Jag vet att det kommer bli bra tillslut, även om det känns superjobbigt nu. KRAMKRAMKRAM <3

#17 - Linnéa

Åh, fina bilder - den pållen alltså <3

#18 - Erika

Vilken mysig fredag det lät som :)

#19 - Hanna

Åh hoppas du har haft en bra helg hittills och att har haft de roligt!

#20 - Days by Johanna

Inget kul med en tung vecka, men låter som en bra start på helgen :)

#21 - MALIN

Hoppas att du mår bättre snart. Skickar styrkekramar <3 Kram

#23 - Photo by E M E R E L L A

Åh vilka fina bilder :)

#24 - JoJo

åh massa kramar till dig fina vännen!! <3

#25 - Vicktoria

Fina du, hoppas att du mår bättre snart <3

#26 - Erika

Hoppas verkligen inte det är något allvarligt som har hänt och hoppas verkligen det blir bättre <33 Fina bilder!

#27 - Josefine

Sv: Hihi jaaa majs är typ livet ;)<3

#28 - ems

Skickar styrkekramar till dig! <3

#29 - Johan

Ta den tid du behöver och känn ingen press. Det är ditt liv det handlar om, bara du kan bestämma när du är redo att berätta, vad det än handlar om, kom ihåg det.

SV: Haha ja, jo, jag vet ju det :P

Det förstår jag att det är :)

Det låter bra. Känns som du har det under någorlunda kontroll.

Ta hand om dig!