Min födelsedag!
I torsdags blev jag hela 23 år GAMMAL! Haha skämt och sido, men ibland känner jag mig faktiskt gammal ;) Hur som helst så hade jag en helt underbar födelsedag. Jag jobbade 9-18 och blev fint firad även på jobbet. När jag kom hem så hade Niklas fixat lite överraskningar. Det låg tre fina saker på köksbordet, blommor, choklad och en kopp från Vilda. Sen bad han mig duscha och göra mig i ordning. Jag är så himla nyfiken så jag försökte få ur honom vart vi skulle men jag lyckades inte. Och för att retas lite extra med mig så körde han runt och runt bara för att lura mig, Jag fick fasen ont i huvudet av allt tänkade om vad det kunde vara som vi skulle göra.
 
Efter en liten biltur så kom vi fram och då var vi vid Skansen på Öland. Där skulle han bjuda på middag och maten var så god. Jag unnade mig lite vin. Vitlöksbröd till förrätt och det var fasen de godaste vitlöksbröden som jag har ätit och då tar jag alltid det som förrätt. Sen tog jag ytterfiléplanka och även den var så god.  
 
Jag hade verkligen en toppen dag och jag älskar verkligen mannen i mitt liv och tack till han för  att han överraskade mig så!
 
#1 - elin

Verkar som om du haft en bra födelsedag och så mysiga bilder!<3

#2 - Bella

Maten ser så god ut!

http://nouw.com/bellss

#3 - Johanna Utterberg

Men åh vilken härlig födelsedag du hade! :) Och så gott det låter!!

#4 - elin

Sv: Men åh tack så mycket finis!<3

#5 - Linnéa

Åh, ser ut som bästa födelsedagen ju <3

#6 - Carolina Thoor

Vilken gullig och rar pojkvän du har! Haha jag hade nästan blivit små tjurig ifall min kille hade gjort sådär först innan man kom till restaurangen :'D

Sv; ja, det var det definitivt!

#7 - MALIN

Det låter som en underbar födelsedag! Kram

#8 - Matilda Berlin

GRATTIS i efterskott fining!!! <33

#9 - Dixi Wonderland

Ser ut som att du haft en underbar dag :D

#10 - Kattis

Vilket underbart firande det låter som, bra gjort av mannen din!:D

#11 - Louise

Åh vilken härlig födelsedag! :)

#12 - NICOLE

Lät ju hur härligt som helst :D

#13 - Days by Johanna

åh låter som en härlig kväll på tu man hand. Grattis i efterskott

#14 - Alice

Vilken underbar överraskning, härligt att din dag blev så bra! ^^

#15 - Amanda

Så härliga bilder, och grattis i efterskott!! :D

#16 - Petra Olsson

Stort grattis i efterskott:)

#17 - My Nordqvist

Åh grattis i efterskott! Lät som en underbar kväll :D

#18 - My Nordqvist

Åh grattis i efterskott! Lät som en underbar kväll :D

#19 - Gabriella

Åh så mysigt!!

#20 - Erika

Vilken fin överraskning :)

#21 - Heléna

Så härligt det låter! Underbart med en lyckad födelsedag :D Kramar <3

#22 - Erika

Vilken helt underbar födelsedag du fick! Särskilt överraskningen haha ;) Grattis i efterskott <3